Vostok Europe

Vostok Europe Lunokhod-2 Perpetual Calendar YM86-620A506

YM86-620A506
Specifikacija
Kategorija: Vyriškas laikrodis
Apyrankė / Dirželis: Odinis;Silikoninė
Mechanizmo tipas: Kvarcinis (su baterija)
Atsparumas vandeniui, ATM: 30
Korpuso forma: Apvalus
Korpuso ypatybės: Sukiojamas laiko ataskaitos žiedas;Užsukama karūnėlė
Korpuso medžiaga / spalva: Plieninis / plieno
Korpuso ilgis, mm: 48
Korpuso plotis, mm: 48
Korpuso storis, mm: 17.5
Maksimalus apyrankės ilgis, cm: 22.5
Stikliukas: Mineralinis;Mineralinis kietintas K1
Funkcijos: Kalendorius;Laikmatis;Žadintuvas;Amžinasis kalendorius
Garantija: 24 men.

Komplekte dvi apyrankes: odinė ir silikoninė, plastikinis 3ATM lagaminėlis ir spec. atsuktuvas apyrankėms keisti.

Mechanizmo funkcijos: Kalendorius / Laikmatis / Žadintuvas / Amžinasis kalendorius

features

749.00€
Ar turime: 2

Teirautis
Teirautis
Vostok Europe
Vostok Europe Lunokhod-2 Perpetual Calendar YM86-620A506
YM86-620A506
Vardas

El. paŠtas

atsiliepimas / klausimas
Įveskite patikros kodą į žemiau esantį laukelį:



Užsakydami prekes svetainėje Chronos.lt, Jūs turite pasirinkti prekių pristatymo būdą ir įsipareigojate pateikti tikslius asmeninį bei prekių pristatymo adresus, kurie gali sutapti. Atsiskaitant PayPal Kliento asmeninis bei prekių pristatymo adresai turi sutapti.

Tikslią prekių pristatymo mokesčio sumą Jūs matysite prieš patvirtindami užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebegalės būti keičiamas.

Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Chronos.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekių pristatymo būdai Lietuvoje:
1. Prekes pristato kurjerių tarnyba DPD ar Venipak.
Pristatymas: nemokamas (kai užsakymo suma neviršija 50 Eur, - 2,5 Eur).
Pristatymo laikas: 1-3 darbo dienos. Kurjeris suderins su Jumis pristatymo laiką. Jeigu Jūs pasirinkote mokėjimo būdą - grynais pristatymo metu (tik užsakymams iki 1000 Eurų), kurjeriui turėsite sumokėti tikslią pinigų sumą (be grąžos).
2. Prekių atsiėmimas parduotuvėje/biure.
Pristatymas: nemokamas. Pristatymo laikas: 2-3 darbo dienos.
Pristatymas į užsienį (EU).
Pristatymo mokestis į EU šalis priklauso nuo prekės svorio, kainos ir pristatymo adreso. Jūs galite sužinoti pristatymo mokestį krepšelio puslapyje prieš apmokant, pasirinkus savo šalį bei regioną. Pristatymo terminas paprastai būna 6-10 darbo dienų. Jūsų užsakymas bus išsiųstas pagal Jūsų adresą registruota siunta per Tarptautinę Pašto Tarnybą. Priimant prekes reikalingas parašas. Kai tik mes gausime Jūsų apmokėjimą, Jums bus išsiųstas el. laiškas apie prekės išsiuntimą. Kai užsakymas atvyks į Jūsų šalį jam bus taikomos standartinės vietinio pašto procedūros.

    Chronos.lt atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.

     Gavęs prekes Klientas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą.
     Klientui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti apžiūrint prekių išorę) nėra.
     Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Klientas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą.
     Klientui neatlikus šių veiksmų, Chronos.lt atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.

     Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Chronos.lt neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Kliento naudojamo monitoriaus ypatybių.

Svetainėje ir suformuotame užsakyme nurodomos prekių kainos yra galutinės, t.y. jose jau įskaičiuotas įstatymu numatytas pridėtinės vertės mokestis (PVM).

Chronos.lt pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti informaciją, kainas ir nuolaidas be išankstinio pranešimo.

Už prekes Klientas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

1.Per tarptautinę atsiskaitymo sistemą PAYSERA / mokejimai.lt, leidžiančią atsiskaityti:
- Lietuvos e-bankininkyste („Swedbank“, SEB, „Citadele“ bankas, „DnB“, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske“ bankas, Ūkio bankas, Šiaulių bankas),
- EU e-bankininkyste (Latvijos, Estijos),
- kitais mokėjimo būdais (Maxima kasose Lietuvoje, Latvijoje, kioskuose "Lietuvos spauda" bei "Rkiosk"),
Daugiau informacijos Paysera.lt svetainėje.
2. Atsiskaitant banko pavedimu – (išankstinis apmokėjimas) – kai Klientas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į UAB „Koliz Laikrodžiai“ banko sąskaitą;
3. Per PayPal sistemą. Kliento asmeninis bei prekių pristatymo adresai turi sutapti;
4. Grynaisiais pinigais – už prekes sumokama kurjeriui pristatymo metu (iki 1000 Eurų) arba atsiimant prekes parduotuvėse/ofise – tik Lietuvoje.

     Atsiskaitant 1. – 3. punktuose aptartais būdais prekių siuntinys bus formuojamas gavus apmokėjimą.

1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimui ir keitimui taikomos Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintos „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės“.
Prekes, pirktus svetainėje galima grąžinti per 7 d.d. nuo prekės gavimo dienos, jei nepatinka forma, dydis, spalva ir t.t.
Prekės turi būti tokios pačios būklės, kaip buvo gautos. Prekes pristato ir pristatymo išlaidas apmoka pats Klientas, išskyrus tuos atvejus kai norima grąžinti netinkamos kokybės prekę. Dovanų kuponai nėra grąžinami. Už įsigytus dovanų kuponus pinigai nėra grąžinami.
2. Netinkamos kokybės prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintos “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės”.
Chronos.lt įsipareigoja pakeisti, pašalintų trūkumus arba grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, buvusiu prekės pirkimo metu, arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.
3. Norėdamas grąžinti prekę apie prekės grąžinimą Klientas privalo raštu (elektroniniu paštu info@chronos.lt) informuoti Chronos.lt. Klientui atsiunčiama grąžinimo forma, kurią Jis privalo užpildyti. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną ir užpildytą grąžinimo formą.
Klientui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje gamintojo dėžutėje;
3.2. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos ir su tais pačiais dokumentais kaip buvo Kliento gauta;
3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir su nesumažinta apyranke;
3.4. Prekė turi būti Kliento nesugadinta;
4. Punktuose 3.1. - 3.3. numatytos sąlygos netaikomos tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
5. Jei prekė grąžinama dėl to, kad ji neatitinka kokybės reikalavimų, Klientas savo pasirinkimu gali reikalauti:
5.1. Kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Kliento kaltės;
5.2. Kad Chronos.lt per protingą terminą neatlygintinai pašalintų prekės trūkumus;
5.3. Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.
5.4. Klientas gali pasirinkti tik vieną iš 5.1 – 5.3 punktuose numatytų būdų. Savo pasirinkimą Klientas privalo pareikšti grąžindamas prekę.
     Chronos.lt įsipareigoja pakeisti, pašalinti trūkumus arba grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes jeigu prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, buvusiu prekės pirkimo metu, arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.
Jei Klientui pasirinkus 5.1 – 5.3 punktuose numatytą būdą Chronos.lt neturi galimybės jo įgyvendinti, Chronos.lt siūlo alternatyvų 5.1 – 5.3 punktuose numatytą būdą.
6. Prekių grąžinimas vykdomas Chronos.lt nustatytu būdu.
7. Klientas, grąžindamas prekę, turi nurodyti gavėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Chronos.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą taip pat jeigu buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
8. Chronos.lt turi teisę atsisakyti priimti Kliento grąžinamas prekes jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
9. Jei prekės grąžinamos dėl to kad Klientas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties 2 punkte numatyta tvarka, Chronos.lt suteikia nemokamą galimybę grąžinti prekes.
Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 1 punkte numatyta teise, Klientui tenka prekių grąžinimo išlaidos.
10. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pervedimu į Kliento banko sąskaitą.
Piginai už grąžintas prekes grąžinami per 5 (penkių) darbo dienų terminą po to, kai prekę gavo Chronos.lt.
Chronos.lt neprisiima atsakomybės dėl pavedimo už grąžintas prekes vėlavimo ar nepadarymo jeigu Klientas klaidingai pateikia arba nepateikia grąžinimui reikalingų duomenų.

 

Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos

Klientas apsilankęs Svetainės internetinėje parduotuvėje pasirenka prekę (es) iš internetinės parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių užsakymas (krepšelis).
Suformavus prekių užsakymą, klientas turi pateikti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, el. paštą, telefoną, asmeninį adresą ir adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes ar išrašant sąskaitą.
Duomenys klientas gali buti patekti sekančiais būdais:
- užsiregistruodamas Svetainėje (sukurdamas paskyrą);
- prisijungus prie esamos paskyros;
- nesiregistruodamas Svetainėje (svečio užsakymas).
Klientas turi pasirinkti vieną iš Svetainės internetinėje parduotuvėje galimų pristatymo būdų. Klientas kartu patvirtina, jog pasirinktu arba nustatytu laiku jis sutinka būti užsakyme nurodytu adresu arba bus jo atstovas, galintis priimti pristatytas prekes.
Klientas turi pasirinkti vieną iš Svetainės internetinėje parduotuvėje galimų atsiskaitymo būdų, bei  patvirtinti užsakymą (pažymėti varnele, kad perskaitė ir sutinka su šiomis Taisyklėmis ir Salygomis ir įsipareigoja jų laikytis, ir paspausti nuorodas "Tęsti" bei "Patvirtinti“).
Klientas turi galimybę iki galutinio sutarties (užsakymo) patvirtinimo, pastebėjus klaidas ar netikslumus pateiktuose asmens duomenyse, jas ištaisyti. Tam reikia paspausti atitinkamo Užsakymo formavimo žingsnio nuorodą „Redaguoti“. Registruoti Klientai taip pat gali keisti duomenis, redaguojant savo Paskyrą.
Klientui pateikus užsakymą, Svetainė automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką apie gautą užsakymą.
Užsakymas bus pradėtas vykdyti, gavus Kliento apmokėjimą, išskyrus atvejus, kai pasirinktas apmokėjimo būdas: grynais pristatymo metu. Jei užsakymas neapmokamas per 2 darbo dienas, užsakymas anuliuojamas.
Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir sutinka su internetinės parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.

Peržvelgti Mobilus / Standartinis