Pristatymo informacija

<< Grįžti atgal

Užsakydami prekes svetainėje Chronos.lt, Jūs turite pasirinkti prekių pristatymo būdą ir įsipareigojate pateikti tikslius asmeninį bei prekių pristatymo adresus, kurie gali sutapti. Atsiskaitant PayPal Kliento asmeninis bei prekių pristatymo adresai turi sutapti.

Tikslią prekių pristatymo mokesčio sumą Jūs matysite prieš patvirtindami užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebegalės būti keičiamas.

Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Chronos.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekių pristatymo būdai Lietuvoje:
1. Prekes pristato kurjerių tarnyba DPD.
Pristatymas: nemokamas.
Pristatymo laikas: 1-3 darbo dienos. Kurjeris suderins su Jumis pristatymo laiką. Jeigu Jūs pasirinkote mokėjimo būdą - grynais pristatymo metu (tik užsakymams iki 1000 Eurų), kurjeriui turėsite sumokėti tikslią pinigų sumą (be grąžos).
2. Prekių atsiėmimas parduotuvėje/biure.
Pristatymas: nemokamas. Pristatymo laikas: 2-3 darbo dienos.
Pristatymas į užsienį (EU).
Pristatymo mokestis į EU šalis priklauso nuo prekės svorio, kainos ir pristatymo adreso. Jūs galite sužinoti pristatymo mokestį krepšelio puslapyje prieš apmokant, pasirinkus savo šalį bei regioną. Pristatymo terminas paprastai būna 6-10 darbo dienų. Jūsų užsakymas bus išsiųstas pagal Jūsų adresą registruota siunta per Tarptautinę Pašto Tarnybą. Priimant prekes reikalingas parašas. Kai tik mes gausime Jūsų apmokėjimą, Jums bus išsiųstas el. laiškas apie prekės išsiuntimą. Kai užsakymas atvyks į Jūsų šalį jam bus taikomos standartinės vietinio pašto procedūros.

    Chronos.lt atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.

     Gavęs prekes Klientas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą.
     Klientui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti apžiūrint prekių išorę) nėra.
     Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Klientas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą.
     Klientui neatlikus šių veiksmų, Chronos.lt atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.

     Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Chronos.lt neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Kliento naudojamo monitoriaus ypatybių.


Peržvelgti Mobilus / Standartinis